مراسم عجیب تذهیب روح  قربانی گرفت + فیلم

در مراسم عجیب تذهیب روح، مرد سالخورده مالزیایی با ورود به یک ظرف فلزی دربسته بر روی آتش  قصد تذهیب روح  و جسم  خود را داشت  که جانش را از دست داد.

مراسم عجیب تذهیب روح  قربانی گرفت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد تائوئیست مالزیایی که در حال اجرای مراسم تذهیب روح و جسم خود در فستیوال تائوئیست چینی بود جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که لیمبا 68 ساله در اقدامی عجیب در داخل یک  ظرف فلزی غول پیکر که بر روی مقدار زیادی هیزم قرار داده شده بود نشست.

 این در حالی بود که این ظرف توسط یک درپوش فلزی استوانه ای شکل نیز کاملا پوشیده شده  بود. بعد از روشن کردن هیزم ها و شعله ور شدن آتش و با گذشت نیم  ساعت از این مراسم مریدان وی متوجه شدند که اتفاقی وحشتناک برای استادشان رخ داده است. آنها بلافاصله درپوش را برداشتند و با پیکر بی جان استاد خود مواجه شدند.

 ویدئویی که منتشر شده است ابتدا لیمبا را در حال تکان دادن یک پرچم و وارد شدن به ظرف فلزی نشان می دهد. در انتهای ویدئو نیز دیده می شود که مردم تلاش می کنند وی را از روی آتش دور کرده و جانش را نجات دهند.

 تیم اورژانس پزشکی بلافاصله در محل حادثه حاضر شد اما این مرد که دچار حمله قلبی و سوختگی شدید شده بود در محل حادثه جانش را از دست داد.

 گفتنی است؛ این حادثه در معبد چینی واقع در دهکده کئوآلا سانگ لانگ مالزی رخ داد.

 انتهای پیام/

مرگ مرد سالخورده در مراسم عجیب تذهیب روح و جسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۳:۰۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
خدایا بادیدن این تصاویر به خودم می بالم که مسلمون و شیعه ی مرتضی علی هستم..خدایا این نعمتو از ما نگیر
آخرین اخبار